Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 14.11.2018, 01:11

Домаський НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Меню сайту
Категорії розділу
Анонси [18]
Останні новини [11]
Методична робота [31]
Виховна робота [86]
Практичний психолог [1]
Дошкільний підрозділ [46]
Учасники бойових дій [1]
Наступність [7]
БІБЛІОТЕКА [0]
Національно-патріотичне виховання [39]
Учнівське самоврядування [13]
Початкова освіта [9]
Пам'ятні дати [7]
Інклюзивна освіта [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 67
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

 

 

Роль вихователя в адаптаційний період:

Налагодити позитивний зв'язок з батьками дитини, яка буде відвідувати групу.

Ознайомити батьків з режимом дня у дошкільному закладі та рекомендувати дотримуватися вдома .

Зустрічати  дітей посмішкою  та лагідними словами у роздягальні, швиденько переключати увагу дитини від тяжкого розлучення з батьками (можна  використовувати  ляльки – рукавички з лялькового театру).

Заспокоїти дитину після прощання з батьками, привернути увагу до іграшок, предметів кімнати, показати де малюк буде їсти, відпочивати, грати та ін..

Називати  дитину на імя так, як її  зазвичай звуть вдома.

Не вводити у перші дні перебування  дитини й групі жорсткі обмеження , правила, дитині потрібен час, щоб їх зрозуміти та звикнути.

Не  дорікайте і не лайте дитину, якщо  внеї щось не виходить, не акцентуйте уваги інших дітей.

Форма звертання дитини до вихователя  може бути  будь – якою, яку він сам вважає прийнятною. Не варто  наполягати , щоб дитина зверталась до вас  на імя та по батькові , оскільки це досить складно для дитини.

У період адаптації  дуже важливо  проявити  максимум терпіння до будь – якого зпрохань і навіть  вередувань дитини та заслужити її довіру, це основне завдання  вихователя.

 

Як поводитися з агресивно налаштованими батьками

Агресивна поведінка не є рідкістю для сучасного суспільства. Останнім часом кількість агресивно налаштованих батьків зросла у кілька разів. Сама по собі агресія не є винятково негативним явищем. Зазвичай вона виникає як реакція на певну ситуацію, пов’язану з напругою, тривогою або страхом. Але так важливо вчасно знайти потрібні слова і залишити сили для пошуку мирного розв’язання конфлікту.

 

Як поводитися в конфліктній ситуації

 

Звісно, передбачити всі ситуації, коли батьки намагаються вести розмову агресивно, неможливо. Проте завжди вам допоможуть такі поради:

  • будьте уважними до батьків. Дайте їм можливість висловитися і бути почутими;
  • проявляйте повагу та увагу до батьків незалежно від стилю їх комунікації;
  • уникайте маніпулятивного стилю розмови. Не розмовляйте зверхньо або догідливо;
  • проявляйте співчуття і терпимість;
  • робіть акцент на загальній меті та інтересах. Пропонуйте спільний пошук виходу зі складної ситуації;
  • делегуйте необхідну частину відповідальності батькам;
  • висловлюйте свою згоду з батьками, якщо це доцільно;
  • відстежуйте свої емоції та тілесні реакції;
  • прагніть до зниження яскравих проявів агресії; 
  • чітко оперуйте фактами, спирайтеся на інструкції, накази

 

 

Перелік інноваційних технологій та методик у галузі дошкільної освіти

  1. Спадщина Софії Русової (“Український дитячий садок”).

Автор – Русова С.    

Суть технології. Вченою обґрунтовано умови гармонійного виховання у ДНЗ: виховання повинно бути індивідуальним, пристосованим до природи дитини, національним,  відповідати соціально-культурним вимогам часу, вільним, незалежним від тих чи інших урядових вимог, вибудовуватись на ґрунті громадської організації. Принципами побудови українського ДНЗ повинні бути: гуманізм, демократизм, науковість, національний дух. Їх реалізація забезпечуватиме етнізацію особистості, входження дитини у духовний світ і традиційне життя українського народу, плекання національної та загальнолюдської культури.

 

  1. Педагогіка М. Монтессорі (“Будинок вільної дитини”)

Автор – Монтессорі М.

Суть технології. Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні здібності та задатки. Діяльність дитини повинна бути вільною та самостійною. Педагог використовує у роботі самонавчальні засоби – матеріали, з якими вихованець працює, наслідуючи педагога, діючи за зразком, а потім самостійно приступає до їхнього виконання. Індивідуалізація розвитку дошкільників реалізується через взаємодію з матеріалами, з урахуванням  права вибору  дітей, природних потреб  та вікових особливостей.

 

  1. Вальдорфська педагогіка (“Вальдорфський дитячий садок”).

Автор – Штайнер Р.

Суть технології. Стрижнем педагогіки є принципи індивідуального підходу, свободи у вихованні, питання режиму дня й ритму року. Вальдорфська школа функціонує на засадах самоуправління, що характеризується відсутністю вертикальної структури влади, підпорядкування. Основним завданням ДНЗ є догляд за органами чуття дитини. Цьому сприяє обладнання й організація  роботи дошкільного навчального закладу, який функціонує як велика сім'я. Ігри й заняття постійно чергуються, створюючи сприятливі для дитини ритми самостійних  та організованих занять. Дитина вчиться відкривати існування власного внутрішнього світу, центром якого є сім'я – батьки й дитина.

 

  1. Система освіти “Довкілля”.

     Автор – Ільченко В.

Суть технології. Система освіти “Довкілля” формує цілісну      свідомість людини, яка здатна брати відповідальність за своє майбутнє та майбутнє рідної землі, народу, виховує ціннісне ставлення дитини до себе, до світу, що ґрунтується на почутті любові до навколишньої дійсності, “совісті” – намаганні почути звуки кожної живої істоти, зрозуміти її, щоб жити  у злагоді із собою, природою. Програма “Довкілля”  як дидактична система викладання предметів природничого циклу альтернативна до традиційного підходу.

 

  1. Діагностична методика Т.О. Піроженко “Мовленнєве зростання дошкільника”.

Автор – Піроженко Т.О.

Суть технології. Пропоновані параметри мовленнєвого становлення дошкільника представлені з позицій комунікативного підходу до розвитку засобів мовлення.  Принциповою позицією цього підходу є твердження про те, що міжособистісна взаємодія – основа взаєморозуміння. Неможливо зрозуміти іншу людину поза особистісних контактів з нею. Мета і результат мовної взаємодії – розуміння – відбувається лише за умови, коли реалізуються міжособистісні відносини між людьми. Комунікативний підхід до діагностики розвитку мовлення розглядає дитину як активного й ініціативного учасника соціальної взаємодії, в якій дошкільник має не лише засвоїти суспільний досвід (мову), але й щоразу самостійно застосовувати засвоєне, робити свій власний вибір адекватних до ситуації засобів спілкування, нарешті, створювати свої власні засоби для реалізації мети взаємодії. Через те, в комплексному підході такою важливою є саме діагностика (і своєчасне формування!) потреб, мотивів спілкування, інтересів, бажань, ціннісних орієнтацій, пов'язаних із людиною. Координати “людина” та  “її ставлення до інших” є найважливішими для мовленнєвого становлення дошкільника. Отриманий під час діагностики матеріал дає змогу охарактеризувати форми взаємин між дитиною і дорослим, допомагає визначати комунікативну спрямованість і готовність дитини до комунікації.

 

  1. Технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка (“Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей”).

Автор – Єфименко М.

Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний балет (“пластик-шоу”), що поєднує музичність, хореографічність, естетичність дійства. Його скорочені програми використовують як фізкультурні хвилинки, паузи, а також як розваги і свята. Ігрова взаємодія з дітьми реалізується в рамках ігрової теми як великої тематичної  гри (макрогри), що триває протягом одного чи кількох занять. Спільна мета та сюжетна лінія містить кілька  міні-ігор, ігор-вправ.

 

  1. Технологія розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера. Теорія розв язання винахідницьких завдань.

Автор – Альтшуллер Г.

Суть технології. Основне завдання – навчати дитину розв'язувати проблеми різного рівня складності з використанням винахідницьких завдань. Основна ідея технології полягає у тому, щоб переводити завдання з нижчого рівня складності на вищий. Для її успішної реалізації потрібно навчити дитину виявляти проблеми, з’ясовувати, чому легкі завдання розв'язуються просто, а важкі – складно. У роботі з дітьми дошкільного віку використовують колективні ігри, ігри-заняття, під час яких діти вчаться спостерігати навколишню дійсність, виявляти суперечливі властивості предметів, явищ, шукати відповіді на поставлені питання. Педагог орієнтується на вільний та самостійний вибір дитини – предмета, матеріалу, виду діяльності.

 

  1. Методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям.

Автор – Ткаченко Т.

Суть технології. За цією методикою для роботи використовується аркуш картону 45х30 см, поділений на шість квадратів (за кількістю характерних ознак предмета або об’єктів чи пір року, про які потрібно розповісти). Дітей навчають знаходити головні, суттєві ознаки предмета, відрізняти їх від другорядних. Навчаючи старших дошкільників складанню описових розповідей, використовують схеми-моделі. Діти вибудовують розповідь  з дотриманням послідовності та параметрів, закладених у схемах: колір, форма, величина, матеріал, частини, дії. Використання схем при складанні описових розповідей допомагає дітям засвоїти порівняння предметів не в загальній формі – чим подібні, або чим відрізняються предмети, а диференціювати. порівнюючи предмети за формою, величиною, кольором тощо.

 

  1. Методика використання схем-моделей у лексично-граматичній роботі.

Автор – Крутій К.

Суть технології. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, формування у них уміння користуватися основними логічними прийомами і операціями є одним із важливих завдань у процесі навчання старших дошкільників. Пропонується наступна схема ознайомлення дітей із предметами: 1) первинне ознайомлення з предметом і його назвою; 2) дослідження властивостей предметів: колір, відтінки, форма, розмір, звуки, шуми; співвідношення в просторі; вага; властивості поверхні; ритм; рух предмета; назва деталей предмета; 3) групування. Узагальнення і найпростіша класифікація предметів, формування родових і видових понять, наступна класифікація – диференціація родових понять; 40 розвиток елементів логічного мислення шляхом складання моделей, схем, коректурних таблиць разом із дітьми.

 

 

  1.  Особистісний розвиток дитини засобами взаємодії різних видів мистецтв.

Суть технології. Ця технологія залучає дитину до творчого пошуку, розвиває її здібності, творчий потенціал.

 

  1.  Поліхудожній розвиток дітей дошкільного віку в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу.

Суть технології. Відбувається самоствердження дитини в найбільш значущій для неї сфері поліхудожньої  діяльності (музичної, хореографічної, театралізованої, образотворчої).

 

  1.  Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання.

Автор – Шульга Л.

Суть технології. Діти зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання. Головне завдання організації  зображувальної діяльності – виховання естетичних почуттів, а допоміжне – навчання технічним прийомам. Чим більше органів чуття беруть участь у сприйманні навколишнього, тим повнішими будуть уявлення, глибшим – пізнання.

 

  1.  Спадщина В.Сухомлинського.

Автор – В.Сухомлинський.

Суть технології.Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка В.Сухомлинського - це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини. Педагог створив таку психолого-педагогічну систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, це педагогіка, побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця. Уроки мислення сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дошкільнят і вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені  педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою частиною його цілісної педагогічної системи.

 

  1.  Методика навчання дітей читанню М.Зайцева.

Автор – М.Зайцев.

Суть технології. Російський психолог Микола Олександрович Зайцев розробив унікальну методику навчання читанню і лічби на основі оригінальних кубиків. Кубики різних розмірів заповнюються відповідним матеріалом, у залежності від складу (дзвінкі - залізячками; глухі - деревинками; "золоті", голосні - мідними монетками). До того ж за визначеними буквами закріплені певні кольори, які допомагають на асоціативному рівні запам'ятати основні правила фонетичного розбору.
Навчання спирається на сприйняття (зір, слух, тактильні відчуття, інтуїцію), мислення активну практичну діяльність дитини, розвиває її пізнавальні здібності. "Кубики Зайцева" дозволяють навчити дитину плавному складовому читанню, минаючи етап складового уривчастого читання, значно скорочують час оволодіння читанням цілими словами, закладають основи грамотного письма. Навчальний пакет містить у собі: кубики, таблиці, аудіокасету і керівництво для батьків.
Посібники Зайцева призначені для організації розвиваючого простору для дітей дошкільного і шкільного віку, що дозволяє бажаючим педагогам творчо підходити до готових програм, змісту освіти, способам подачі інформації (методам і прийомам); вносити в роботу елементи дослідницької діяльності; кардинально скорочувати час оволодіння навичками рахунку, читання, грамотного письма.
Система Зайцева дає прекрасну можливість для професійного росту вчителів, колективної творчості педагогів і дітей, формування цілісної неспотвореної системи поглядів. І діти, і дорослі при цьому зберігають фізичне і щиросердечне здоров'я (а часто і відновлюють його), тобто ставиться заслін багатьом проблемам і майбутнім хворобам, які ми звикли вважати природними в процесі навчання, таким, як проблеми зору, хребта, купи стресів і комплексів («дидактоневрозу») і, як результат, соматичні захворювання.

 

  1.  Методика навчання дітей раннього віку Глена Домана.

Автор – Глен Доман.

Суть технології. Глен Доман — американський лікар-нейрохірург, який займався розробкою системи реабілітації дітей з важкими порушеннями в роботі мозку. У цій програмі особлива увага приділена карткам з комбінаціями яскравих точок, зображеннями різних предметів, зі словами. Коли безнадійно хворі і відсталі діти почали не тільки наздоганяти, а й випереджати однолітків в інтелектуальному розвитку, з'явилася ідея використовувати цей метод у навчанні нормальних дітей. Глен Доман удосконалив свою програму, і вже понад півстоліття вона є однією з найпопулярніших в ранній педагогіці. Основний постулат методики: «Мозок росте тільки коли він працює». Тому з самого раннього віку дитячий мозок треба завантажити. Навчання за Доманом нагадує введення інформації в комп'ютер. З трьохмісячного віку дитині з певною частотою за кілька секунд демонструються картки з комбінацією картинка + слово або просто слово. З часом ці картки поділяються на тематичні серії. Такі заняття треба чергувати зі спеціальними фізичними вправами, адже розвиток мозку неможливий без належної рухової активності. Керуючись цими принципами, за твердженням автора, будь-яку дитину можна виховати генієм.

 

  1. Розвиваючі ігри Нікітіних: кубики, гра типа „Танграм”.

Автори - Борис Павлович і Олена Олексіївна Нікітіни, класики вітчизняної педагогіки та автори ряду розвиваючих ігор для дітей.

Сутьтехнології.Методики раннього розвитку дітей, в першу чергу, базуються на відповідних дитячих іграх. За методикою Нікітіних вони повинні включати в себе спільну діяльність дитини і батьків. Вони мають великий потенціал, тому що їх можна підлаштувати під себе, під свій рівень розвитку, під свої інтереси. Кожна «Нікітінська» дитяча гра надає можливість подумати над тим, що до неї додати, як її поліпшити; така варіативність завдань заздалегідь продумана, адже вона спрямовує дитину до творчої роботи. Восновному ці ігри мають форму головоломок, направлених на розпізнавання і добудови образів, інакше кажучи, на розвиток логічного і творчого мислення. Кожна гра по методиці Нікітіних є набором завдань, вирішення яких дитина шукає за допомогою кубиків (кубики Нікітіна), квадратів з картону, деталей з конструктора і т.д. Завдання, які ставляться перед дитиною, мають різну форму: у вигляді інструкції, креслення, моделі. Таким чином дитина знайомитися з різними способами передачі інформації. Завдання задаються за принципом від простого до складного і мають дуже широкий діапазон.

 

19. Педагогіка Амонашвілі.

Автор – Ш.Амонашвілі.

Суть технології. Система виховання та навчання за Ш.Амонашвілі – це "педагогіка цілісного життя дітей та дорослих", яка будується на началах гуманності й віри в дитину, вихованні творчістю і співпрацею педагогів із дітьми, де в якості педагогів розуміються також батьки. Гуманна педагогіка є педагогікою дисципліни, любов до дитини не може шкодити їй. За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перших успіхів, а не невдач. На думку педагога-новатора, головне у навчанні – це заохочувати дітей до власного пошуку, власного шляху пізнання світу, необхідно вчити їх самостійності, готувати до дорослого життя. В цьому і полягає роль і обов’язок вчителя та вихователя. Моральною основою дитячої кооперації всистемі Ш.Амонашвілі є здатність радіти успіхам інших, готовність прийти на допомогу, причому не тільки в межах свого колективу: старші діти допомагають молодшим, беруть над ними шефство. Цікавими методичними новаціями у цій концепції є: -с касування оцінок за навчання у балах;
- недопустимість порівняння дітей між собою („він у нас найрозумніший, беріть із нього приклад”); - навчання одразу на кількох доступних дітям рівнях, наприклад, читання можливе від знайомства з буквами для одних до біглого читання для інших; - співучасть дітей у побудові занять, у складанні завдань, утворенні власного підручника, в плануванні відповідей.

    

  Завдання на 2017/2018 навчальний рік та оздоровчий період.

Виходячи з підсумків роботи колективу за минулий навчальний рік, діагностичних даних педагогів, у відповідності з вимогами  Закону «Про дошкільну освіту»,Базового компоненту дошкільної освіти(нова редакція), програм «Дитина», Концепції національно – патріотичного виховання,  колектив дошкільного підрозділу в 2017/2018 навчальному році буде працювати над єдиною науково-методичною темою в НВК "Соціалізація особистості через розвиток професфйної компетентності вихователів і педагогів, на засадах створення сприятливого освітнього середовища"

Методична проблема над якою працює дошкільний підрозділ: «Компетентність дорослого в процесі соціалізації дитини».

 Гасло освітнього процесу: «Зростаємо у гармонії з природою»

Для реалізації поставлених проблем та пріоритетного напрямку роботи колектив буде спрямовувати свої зусилля на виконання наступних  завдань:

1.Національно-  патріотична свідомість у  дошкільників як моральні риси особистості.              

2.Активізувати роботу колективу щодо створення сприятливого освітнього середовища як важливого чинника соціалізації особистості.

3. Підвищувати інформаційної культури педагогів та удосконалення педагогічної компетентності, опанування  передових технологій  та творчого підходу до дітей з урахуванням індивідуальних особливостей.

4. Завдання   літньо-оздоровчого періоду:

-.  Створити умови, що забезпечують охорону життя і здоров'я дітей, попередження захворюваності і травматизму.

 - Реалізувати систему заходів, направлену на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і пізнавальної активності, формування культурно-гігієнічних і трудових навиків.

-  Здійснити педагогічну і санітарну освіту батьків по питаннях виховання і оздоровлення дітей в літній період.

У 2017/2018 навчальному році освітній процес у дошкільному підрозділі  здійснюється  за Базовим компонентом дошкільної освіти (схвалений  рішенням колегії Міністерства освіти і науки, молоді і спорту  України від 04.05.2012 протокол №5/2-2 та затверджений наказом колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 № 615):

Реалізація:

- інваріантної складової у повному обсязі годин, передбачених гранично допустимим навчальним навантаження на дитину у  різновіковій групі для дітей молодшого, середнього та старшого віку буде за Освітньою програмою   для дітей від 2 до 7 років «Дитина», лист МОН від 09.11.2015р. №1/11-16163.

- варіативної складової за парціальною програмою з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі « «Грайлик»( авт.:О.Березіна,О.гніровська), схваленою до використання в дошкільних навчальних закладах, лист ІІТЗО від 31.03.2014 №14./12-Г-501

 

Календарно-обрядові свята

Зимові дати, свята.

      Зимові звичаї та обряди спрямовані здебільшого на підбиття підсумків минулого року, утвердження мрій, надій на наступний рік. При цьому прославляється життя, творча праця трудівника, його любов до землі-годувальниці.

      Перший місяць зими - грудень - це період прогнозів на майбутній рік, час традиційних розваг молоді. День Андрія - 13 грудня. На день Андрія здавна в Україні були поширені угадування майбутньої долі, заклинання, ритуальне «кусання калити».

      День Миколая - 19 грудня. Це веселе народне свято. За народною легендою «Святий Миколай-чудотворець на небі не сидить, а людям помагає». Це свято - велика радість для дітей, яким вночі під подушку чи в черевики кладуть подарунки від Святого Миколая. Діти вчаться бути старанними, сумлінними, поважати старших.

      Святом Нового року наші предки здавна визначали важливу межу між минулим і наступним роком. Це свято в сиву давнину відзначалося рано навесні, в день весняного рівнодення. Для наших далеких предків початок Нового року символізували і перші промені весняного сонця, і перші зелені пагінці, і пробудження всіх живих істот до активного життя, і зародження нового потомства як естафети вічності всього живого.

      Втіленням народної духовності є Різдвяні свята, які починаються 6 січня (Святий вечір) і закінчуються 19 січня (Водохреща). У фольклорі, творах красного письменства відображено могутній ідейно-моральний, художньо-естетичний потенціал різдвяних звичаїв і обрядів. У процесі підготовки і відзначення свята Різдва у дітей формуються такі якості, як уява, фантазія, дотепний гумор, потяг до краси, правди і добра.

      Багатим на виховні можливості є Свят-вечір, який символізує мир, щастя, добробут і спокій у родинному житті.

 

Весняні дати, свята.

      У сиву давнину народний календар брав свій початок ранньою весною. Прихід весни - це початок оновлення життя: пробуджується природа, активізується людська діяльність.

      Свято зустрічі весни (Стрітення) - 15 лютого, відзначалося красивими життєстверджуючими звичаями, які мали великий виховний вплив на дітей. На пагорби і горбочки, де вже розтанув сніг і проклюнулися перші проліски, виходили радісно збуджені діти, водили хороводи і співали веснянки А ще діти виходили в гай, на луг, до річки. У них в руках - випечені з тіста «голубки», «жайворонки», «перепілки». Простягаючи руки з печивом, діти закликали в гості весну-красну. Цей ритуальний хід супроводжувався піснями, поетичними діалогами та обрядовими сценами.

      Одним з найбільших свят християнського світу є Пасхальне свято, або Великдень. За тиждень до Великодня святкують Вербну (квітну, шуткову) неділю. В цей день у храмах освячують вербові гілочки, прикрашені квітами, стрічками. Після освячення верби кожен член родини пови-нен з’їсти один вербовий котик, який дасть здоров’я.

           Дорогим для душі, серця й розуму кожної людини є День матері. Це стародавнє, як світ, свято відзначалося ще задовго до впровадження християнства. Наші пращури - дайбожичі відзначали свято Лади - богині весни, радості, шлюбу, покровительки дівоцтва і материнства. Пізніше травень назвали місяцем Матері Божої. День матері припадає на другу неділю травня.

 

Літні дат

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія.

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz